24835047770_672aefd3a4_z

Milyen utazási irodák kell tudni a vállalati utazási ma

Ez méltán nevezték a kor utazó-központúság és az evolúció az új korszak a személyre szabott utazási; IT vezető a kutatás és fejlesztés egy sereg új, úgynevezett intelligens szolgáltatások. Az utasítás és ellenőrzés perspektívái utaznak sokat változott a múlt és a hangsúly eltolódott ölni több az utas, valamint a termelékenység hver út. Azt blivit alapvető bevare at de travlers, amelyek a legnagyobb megtérülést a hver út. Új generációs fiatal medarbejdere és vezetők, som har felnövő és a lakás a digitális korban, feljebb a ranglétrán, mint travlers. Azt blivit alapvető két felismerni a nagyobb rugalmasságra van szükség, elismerve a det som medarbejdere utazási vállalati utazások OGSA imødekomme százalékában Sina utazás, hogy egy szabadidős aljzatba. A stigende globalizáció és emelkedése cégek kiszállítást Sina személyzet tengerentúli hálózat és a csatlakozni med sina offshore kilátások / ügyfelek / leverandører, céges utazás egy igen jövedelmező turisztikai szegmensben. Mielőtt beszélünk, hogy a turizmus a vállalatok jobban megfeleljenek az üzleti travlers, nézzük először nézd meg, hogy miért inkább használható speciális vállalati irodák hagyományos szerek

Ez lehet az a legalapvetőbb kérdés az utazási iroda két, miért kell használható ügynökségek specializálódott vállalati utazási bulvár rengeteg rendszeres utazási irodák a piacon. Itt betydning vállalati utazási irodák som har online rendszer som az lehetővé teszi az üzleti utazók eléréséhez két deres teljes útvonalát.

A társasági ügynökségek többnyire két tie-up szállodák, autókölcsönzők, járatok stb így dem hozzáférést két alacsonyabb viteldíjak som kan anvendes csak a gyakori üzleti utazók. Kedvezményes árak nem az egyetlen előnye, bár ahogy OGSA áldozat repülés frissítéseket, a szoba frissítéseket, és a VIP check-in vonalak szükség.

Michel Rathwell – 2010

Vállalati utazási irodák, hogy hozzáférjenek a sok utazás erőforrások és ami a legfontosabb, snabbt, mint bármely más szabadidős utazási iroda. További információ segít Gore üzleti utak és kényelmes.

Amikor egy repülőjegy kell két kap ütemezni vagy törölték, második esélye van a légitársaság vagy az online szolgáltató fogja terhelni magasztos díjakat. Foglaláskor a vállalati utazási iroda, a legtöbb alkalommal a menetrend változás lehet adományozott nulla vagy minimális extra díjakat.

Ez viktiga az üzleti utazók két eléri a megfelelő személy, hogy szükség van a baj. Vállalati utazási irodák, amelyek a tapasztalata és szakértelme két enyhíti a stresszt, kellemetlenség az utazó és a vállalat.

Üzleti út Barométer redovisade att vállalati utazási tanúi növekedésének felgyorsulását. Mindazonáltal, när rosszul irányított, IT kan már nem előnyt a két vállalat és kan, sőt terhet. Van néhány tényező, SOM vállalatok és ösztönző kifejezéseket kell imødekomme két kap a legjobb ki az időt utazik.

A vállalati kell meghatároznia egy utazási politika som esetben két és tiszteletben travlers minden szinten. Ez a politika ska användas etablere szabványok whichwill segít a két pálya javítására üzleti utazás. Ez segít Végül két csökkentette a költségeket a teljes csomagot.

Michel Rathwell – 2010

A menedzsment svarar a költségvetésbe az utazási politika som segít forbedre költséggazdálkodás Mindazonáltal meg OGSA alapvető két olyan fokú önállósággal til utazó. A politika kellet elég rugalmas ahhoz, kettővel, hogy a munkavállaló két alkalmazkodni az utazás, mint egy a helyzetet.

Az üzleti utazók kell, hogy a biztonsági helyén. A cégnek két bottal két definíció szabványok sikre a munkavállaló integritását. A CTA-k kellet megbízható partner (utasbiztosítás, légitársaságok, szállodaláncok, stb.)

Két optimalizálása időt és megkönnyíti a folyamatok, az adminisztráció, menedzsment platform nem lehetne automatizált folyamatokat. Ez betyder ők kellet elfogadott mobil megoldások, ahol a keresési lehetőségek, utazási figyelmeztetéseket, jegyfoglalás stb lehet elérni snabbt, nemt és útközben.

Vállalati utazási trendek hajlamosak megváltoztatni For regelbundet. 2016 har også ikke er bármely más, és az utazási alapkezelő társaságok (TMCS) és a vállalati utazási irodák (CTA-k) meglehetősen koncentrált két Szolgáltató folyamatosan, ha nem erős tengely egész. Egyre MICE szektor beruházásait a mobil és a nagy adat és nagyobb hangsúlyt helyeznek a gondos néhány Sina területre összpontosít.

A konsolideret szlogen között globális leverandører, Repülőjegy, árak, stb az emelkedő jegyárak. Néha a lépés a leverandører két generál kedvezmények som ösztönzik utazás, ha van egy erős kereslet csökkenése. A pozitív 2016 világgazdaság er fűződő OGE a légi viteldíjak néhány százalékponttal, szállodák förväntas lásd 4% -6% -os emelkedése a globális átlagos árak és a verseny gjenstår mérsékelt autókölcsönző szolgáltatást.

Simon Pielow – 2008

A kockázatkezelés egyik fő súlypontokat a vállalatok. Vállalati ügyfelek lehetővé teszi az új politikák és a jobb technológia két VGA medarbejdere “helyen vészhelyzet esetén, különösen whenthey utazik két külföldi címre. Például Concur Risk Messaging segít meghatározni a két travlers körül mozog a világban, és figyelmezteti themwith alternatív utazási elrendezés és när szükség.

Találkozók ipar kiemelkedő növekvő szektor és a vállalati utazási trend udbygning rajta. A vállalati utazási irodák kellet jobban indul összehangolja a különböző ülés beszerzési módszereket annak átmeneti utazási beszerzés. Az egyik módja kan være egészítsék ki különféle találkozó szolgáltatások beépítésével incentive utak Inom IT.

Összpontosítanunk a stigende érték és bliver több utazó-központú lehet tenni azáltal, hogy a mobil technológiák alkalmazását. Mobil és a nagy adatok egyértelműen a két væsentligste teknologisk investeringer som Bármilyen céges utazási iroda kell összpontosítani Gora Sina platform vonzóbbá.

Következő Brexit, ACTE és CAPA megosztott Sina spekulációk. Enligt themself, a legnagyobb rövid távú hatása az utazási iparág fog származni a gyengülő font ellen a világ más valuták. Greeley Koch, ügyvezető igazgatója a Szövetség a Corporate Travel Vezetők Säger att az üzleti utazási iparág trend az árfolyam-ingadozások; néhány vállalat kihasználva a gyengébb font és utazás több, míg mások kan visszatartani üzleti utazás Amíg világpiacon megtalálni egne szinten.

Simon Pielow – 2010

Utazás a politikai döntéshozók és rendszergazdák kell-, hogy kövessék a növekvő terrorizmus pánik. A vezetők és az alkalmazottak figyelembe utazás szervek nevében vállalkozások, az utazási irodák és a vállalati utazási irodák (CTA-k) kellet próbálni a viszontbiztosítás deres biztonság az utazási politika. Ez több, mint valószínű, att a felmérések a vállalati travlers reflektere általános aggodalom a globális üzleti utazók az áradás a terrorizmus. Azonban tagadhatatlan az a tény, att terrorfenyegetés megváltoztatja a mintát az üzleti utazás. A legfontosabb hatása, ez a két szem előtt tartani det nyújtó vállalatok utazási szolgáltatásokat nyújt az üzleti utazóknak szüksége-fokozó Sina tekintettel a biztonsági és az Associated-kockázatok nyújtja azokat a szolgáltatásokat két vállalati ügyfeleinek. Accor ding egy Legfrissebb megállapítás, utazási menedzserek, amelyek magasabb becslés sine politika hatékonyságának kezelésében veszélye jämfört két szkeptikus üzleti utazók számára.

Selvom a vállalati utazási szektor ölni fortsatte két progresszió, van rengeteg kihívással szembesül az iparág. A gyorsan változó fogyasztói piacon, az új üzleti modellek, a hatása a technológia, az ember és természeti krízisek néhány támaszpont pont som skal ses megtervezése előtt a vállalati utazások.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.